Comcast, looking for some share of the 3D buzz this week, announced it will offer horror film The Final Destination on video-on-demand exclusively in 3D and HD formats the same day as the DVD release and Blu-ray release.
The cable operator has previously offered movies on VOD in 3D, including My Bloody Valentine, Jonas Brothers: The 3D Concert Experience and Coraline. Currently, Comcast uses anaglyph 3D, which require the traditional red-and-blue glasses, whereas newer 3D technologies that use polarized or active-shutter glasses render crisper images.
"Comcast On Demand is the best way to watch The Final Destination... in 3-D and HD the moment it's available," Derek Harrar, Comcast senior vice president and general manager of video and entertainment services, said in a statement. "Our 3D plan is to always have the most 3D content, just like we do in HD and just like we have done in every category since we launched on demand."
Comcast is distributing 3D anaglyph glasses at its payment centers and mall locations while supplies last. The operator said The Final Destination, the fourth movie in the New Line Cinema horror franchise, will let customers "scream and duck as lethal objects fly from the TV screen right in their own living rooms."
In a recent online survey of 1,000 HDTV owners, 46% of respondents said they had a strong interest in viewing 3D TV in their homes over a cable or satellite distribution system versus other distribution means such as Blu-ray. Comcast was the only video service provider in the top three "most trusted brands" for 3D on the survey, conducted by Quixel Research in December, along with Sony and Samsung Electronics.
كومكاست »، تبحث عن بعض حصتها من طنين 3D هذا الاسبوع ، وأعلنت أنها ستقدم فيلم الرعب الوجهة النهائية على شريط فيديو عند الطلب حصرا في 3D و [هد الأشكال في نفس اليوم الافراج دي في دي وهذه التطبيقات تقنية بلو راي الافراج.
الكابل المشغل قد عرضت سابقا على أفلام فيديو عند الطلب في 3D ، بما في ذلك بلادي الدامي الحب ، الأخوة جوناس : 3D وحفل موسيقي خبرة وكورالاين. حاليا ، يستخدم كومكاست 3D النقش ، والتي تتطلب الحمراء التقليدية ونظارات زرقاء ، في حين أن أحدث التكنولوجيات التي تستخدم 3D الاستقطاب أو النشط النظارات مصراع تقديم الصور هش.
"كومكاست على الطلب هو أفضل وسيلة لمشاهدة الوجهة النهائية... في 3 د و [هد لحظة لأنها متاحة ،" ديريك هارار ، كومكاست نائب الرئيس والمدير العام لخدمات الفيديو والترفيه ، وقالت في بيان. وقال "خطتنا 3D هو دائما مضمون معظم 3D ، مثلما نفعل في [هد ومثلما فعلنا في كل فئة ومنذ أطلقنا على الطلب."
كومكاست بتوزيع نظارات 3D النقش في مراكزها ومواقع الدفع مول في حين أن الإمدادات الماضي. المشغل قال الوجهة النهائية ، فإن الفيلم الرابع في نيو لاين سينما الرعب الامتياز ، واسمحوا عملاء "تصرخ وبطة والكائنات الفتاكة تطير من شاشة التلفزيون الحق في غرف معيشتهم الخاصة."
في دراسة أجريت مؤخرا على شبكة الإنترنت من مالكي 1،000 [هدتف] ، و 46 ٪ من المستطلعين قالوا ان لديهم مصلحة قوية في 3D مشاهدة التلفزيون في منازلهم عبر الكابل أو الأقمار الصناعية ونظام التوزيع مقابل توزيع وسائل أخرى مثل تقنية بلو راي. كومكاست هو الوحيد من بين الفيديو مزود خدمة في المراكز الثلاثة الاولى "عن ثقته في معظم ماركات" ل3D على المسح الذي أجراه Quixel البحوث في ديسمبر كانون الاول ، جنبا إلى جنب مع شركة سوني وسامسونج للإلكترونيات.
The cable operator has previously offered movies on VOD in 3D, including My Bloody Valentine, Jonas Brothers: The 3D Concert Experience and Coraline. Currently, Comcast uses anaglyph 3D, which require the traditional red-and-blue glasses, whereas newer 3D technologies that use polarized or active-shutter glasses render crisper images.
"Comcast On Demand is the best way to watch The Final Destination... in 3-D and HD the moment it's available," Derek Harrar, Comcast senior vice president and general manager of video and entertainment services, said in a statement. "Our 3D plan is to always have the most 3D content, just like we do in HD and just like we have done in every category since we launched on demand."
Comcast is distributing 3D anaglyph glasses at its payment centers and mall locations while supplies last. The operator said The Final Destination, the fourth movie in the New Line Cinema horror franchise, will let customers "scream and duck as lethal objects fly from the TV screen right in their own living rooms."
In a recent online survey of 1,000 HDTV owners, 46% of respondents said they had a strong interest in viewing 3D TV in their homes over a cable or satellite distribution system versus other distribution means such as Blu-ray. Comcast was the only video service provider in the top three "most trusted brands" for 3D on the survey, conducted by Quixel Research in December, along with Sony and Samsung Electronics.
كومكاست »، تبحث عن بعض حصتها من طنين 3D هذا الاسبوع ، وأعلنت أنها ستقدم فيلم الرعب الوجهة النهائية على شريط فيديو عند الطلب حصرا في 3D و [هد الأشكال في نفس اليوم الافراج دي في دي وهذه التطبيقات تقنية بلو راي الافراج.
الكابل المشغل قد عرضت سابقا على أفلام فيديو عند الطلب في 3D ، بما في ذلك بلادي الدامي الحب ، الأخوة جوناس : 3D وحفل موسيقي خبرة وكورالاين. حاليا ، يستخدم كومكاست 3D النقش ، والتي تتطلب الحمراء التقليدية ونظارات زرقاء ، في حين أن أحدث التكنولوجيات التي تستخدم 3D الاستقطاب أو النشط النظارات مصراع تقديم الصور هش.
"كومكاست على الطلب هو أفضل وسيلة لمشاهدة الوجهة النهائية... في 3 د و [هد لحظة لأنها متاحة ،" ديريك هارار ، كومكاست نائب الرئيس والمدير العام لخدمات الفيديو والترفيه ، وقالت في بيان. وقال "خطتنا 3D هو دائما مضمون معظم 3D ، مثلما نفعل في [هد ومثلما فعلنا في كل فئة ومنذ أطلقنا على الطلب."
كومكاست بتوزيع نظارات 3D النقش في مراكزها ومواقع الدفع مول في حين أن الإمدادات الماضي. المشغل قال الوجهة النهائية ، فإن الفيلم الرابع في نيو لاين سينما الرعب الامتياز ، واسمحوا عملاء "تصرخ وبطة والكائنات الفتاكة تطير من شاشة التلفزيون الحق في غرف معيشتهم الخاصة."
في دراسة أجريت مؤخرا على شبكة الإنترنت من مالكي 1،000 [هدتف] ، و 46 ٪ من المستطلعين قالوا ان لديهم مصلحة قوية في 3D مشاهدة التلفزيون في منازلهم عبر الكابل أو الأقمار الصناعية ونظام التوزيع مقابل توزيع وسائل أخرى مثل تقنية بلو راي. كومكاست هو الوحيد من بين الفيديو مزود خدمة في المراكز الثلاثة الاولى "عن ثقته في معظم ماركات" ل3D على المسح الذي أجراه Quixel البحوث في ديسمبر كانون الاول ، جنبا إلى جنب مع شركة سوني وسامسونج للإلكترونيات.